sponsorlu bağlantılar

15 Ağustos 2012 Çarşamba

Hakan Ural ve kızının dudak dudağa öpüştüğü fotoğrafın analizi


Son günlerde en çok konuşulan fotoğrafın analizi.

Öncelikle Melisa Can annesi babası boşanmış bir ailenin kızı. Üvey babası ile arası doğal olarak hiç bir zaman iyi olmadı. Kız çocuklarında görülen babaya aşırı  bağlılık  babanın idealize edilmiş bir erkek figürü olarak kızın hayatında çok önemli bir yere sahip olması durumu Melisa için de geçerli..

Fotoğrafın asansörde çekilmiş olması aslında fotoğrafı görenlerin aklına cinsel çağrıışımlar ve bir çeşit fantezi konusunu akla getirmekte. Melisa Can asansörü dikakt çekmesi açısından kasten seçmiş. Bu fotoğrafa farklı bir boyut katıyor. Genelde asansör  gizli ve romantik sevişmelerin mekanıdır.
Melisa Can fotoğrafı önceden planlayarak ve bu teklifi kendisi sunarak çekmiş olduğu  fotoğraftaki halinden belli oluyor. Fotoğraf günün birinde kullanılmak üzere çekilmiş. Asansör gibi bir yerde bu şekilde resim çekilmek planlı bir eylem.
Ayrıca fotoğrafın sosyal medyada paylaşılmak üzere çekildiği oldukça net. Bu fotoğrafın tartişma yaratacağı da  belli. O halde Melisa can  zaten bunu istiyordu ya da bir yerlere mesaj vermek istiyor.
 Melisa Can'ın büyük ihtimalle sevgilisi yok. Buradaki boşluğu babasını idealize etmiş olan kız çocuğu Melisa   benim en büyük sevgilim babamdır mesajıyla kapatmak istiyor..

Fotoğrafda  dikkati çeken asansörde verilen bu pozda gözlerin kapalı olması. Bu romantik çitfelerin birbirilerinin dudaklarını daha iyi hissetmek yaptığı bir reflekstir. Bu yüzden bu resmi görenler bunu bir baba ile kızının yaptığını görürlerse bundan  istemsiz bir şekilde rahatsızlık  duyarlar.

Fotoğraf  büyütüldüğünde bir başka gerçek daha net görülüyor. Melisa'nın iki dudağı kapalı bir biçimde babasının iki dudağının arasında. Bu Melisa'nın masum olduğunu göstermekte.

Babasının eli cebinde ve diğer eli hafifçe kızının  sırtında.. Bu babanın son derece rahat olduğunu göstermekte..


0 yorum:

Yorum Gönder